2018-12-12
مدیران_موثر_نوید_سیفی

آزمون مهارت‌های مدیران موثر

مدیران موثر به کارکنان خود اعتماد دارند و به عنوان یک مدیر و رهبر، وظایف کارکنان زیر مجموعه خود را هماهنگ می‌کنند، محیطی را ایجاد می‌کنند که باعث رشد کارکنان شود، به آنان انگیزه می‌دهند و بر فعالیت‌های آن‌ها نظارت می‌کنند بگونه‌ای که هدف‌های سازمانی محقق شود. این پرسشنامه توسط "کامرون و تن" ابداع شده است.
2018-11-29
برنامه-ریزی-استراتژیک-نوید-سیفی-Strategic-planning

برنامه‌ریزی استراتژیک

این راهنما، هدف از برنامه ریزی استراتژیک را توضیح می‌دهد و عناصر کلیدی که در استراتژی کسب و کارتان باید در نظر گرفته شود را برای شما عنوان می‌کند. همچنین مراحل اصلی فرایند برنامه ریزی استراتژیک را شرح می‌دهد و نمونه‌هایی از مدل‌های برنامه‌ریزی متداول، از قبیل تحلیل PESTLE و تجزیه و تحلیل SWOT که می‌توانید از آن استفاده کنید، را ارائه می دهد.
2018-10-29
چپ-مغزی-و-راست-مغزی-ups

آزمون سنجش راست و چپ مغزی

این تست به شما نشان می‌دهد کدام نیمکره از مغزتان فعالیت بیشتری دارد و در نتیجه آن شخصیت شما متمایل به كدام سمت است تا با توجه به آن بتوانید انتخاب‌های بهتری در زندگی داشته‌باشید. چون مثلا اگر شخصیت تحلیلگر داشته‌باشید احتمالا هنرمند موفقی نخواهید شد، پس بهتر است خیلی تلاش نکنید. یا اگر شخصیتی کل‌گرا داشته‌باشید بهتر است خیلی سراغ کارهای مدیریتی نروید چون چندان ثمری نخواهد داشت.
2018-10-28
تیپ-شخصیت-A-و-B

آزمون تیپ شخصیت A و B

يكي از انواع تقسيم‏ بندي‌‏هاي شخصيت كه در دوره‌‏هاي اخير مورد توجه قرار گرفته است شخصيت نوع A و B مي‏باشد كه اولين بار توسط دو پزشك متخصص قلب به نام‏‌هاي‏ «مي يرفريدمن»و«ري روز نمن»ارائه شدند. مي‌‏توان از اين تقسيم‌بندي شخصيت، براي تشخيص نوع شخصيت کارکنان و مديران هم استفاده كرد.
2018-10-06
رقبای-خود-را-بشناسید-نوید-سیفی

رقبای‌تان را بشناسید

دانستن اینکه رقبا شما چه کسانی هستند و چه چیزی را ارائه می‌دهند، می‌توانند به بهبود محصولات، خدمات و بازاریابی شما، کمک کنند. این اقدام به شما امکان می‌دهد که قیمت‌های خود را به صورت رقابتی تنظیم کنید و ازطریق برنامه‌های ابتکاری، به کمپین‌های بازاریابی رقیب، واکنش نشان دهید.این راهنما، توضیح می‌‌دهد که: چگونه درباره آنچه رقبا انجام می‌دهند، تحقیق کنید؛ چگونه رقبای خودرا تجزیه و تحلیل کنید و چگونه در عمل از این اطلاعات بهره ببرید.
2018-09-30
شراکت-در-کسب-و-کار-نوید-سیفی

شراکت در کسب و کار

هنگامی‌که قرار باشد دو یا چند نفر یک کسب و کار را با هم انجام دهند تا بتوانند باهم درآمد بیشتری بدست بیاورند، باید پیامدهای تصمیم‌گیری برای راه اندازی یک شرکت را به‌خوبی شناخته و درک کنند؛ توانایی ایجاد یک اتحاد و پیوند قوی بین منابع(مالی، مشتریان، افراد و ...) و ارتباطات بین شرکا را داشته باشند؛ بتوانند وقت کافی برای این منظور اختصاص دهند؛ با روش‌های تجاری‌سازی ایده آشنا باشند؛ بتوانند هزینه‌ها را مدیریت کنند و بدانند که آیا این تجارت به معنای تولید، فروش یک محصول و یا ارایه خدمت است.
2018-09-25
راهنمای-راه-اندازی-مشاوره-آنلاین-نوید-سیفی

راهنمای راه اندازی مشاوره آنلاین

همواره تقاضای خدمات مشاوره‌ای در زمینه های مختلف وجود دارد. ظهور اینترنت، ارایه مشاوره کسب و کار را افزایش داده است، زیرا مشاوران از این امکان برای جهانی شدن و اریه خدمات به صورت آنلاین استفاده می‌کنند.
2018-09-17
نیازهای-مشتریان-نوید-سیفی

نیازهای مشتریان‌تان را بدانید

هرچند که محصول یا خدمت شما خوب باشد، یک حقیقت ساده این است که اگر آن را نخواهند یا معتقد نباشند که به آن نیاز دارند، هیچ کس آن را خریداری نخواهد کرد. نمی‌توانید هیچ کسی را وادار کنید تا از شما بخرد مگر این‌که، به روشنی بدانید و درک کنید، خواسته واقعی مشتریان شما چه چیزی است.این راهنما به شما می‌گوید که، چه اطلاعاتی را باید درباره مشتریان خود بدانید، چگونه از این اطلاعات بطور موثر برای فروش استفاده کنید و چگونه در کسب و کار نسبت به رقبای خود برنده شوید.
2018-09-12
تدوین-استراتژی-بازاریابی-نوید-سیفی

تدوین استراتژی بازاریابی‌(قسمت دوم/پایانی)

در قسمت اول درخصوص عناصر کلیدی یک استراتژی بازاریابی موفق و تعیین بازار هدف مطالبی ارایه شد. در این بخش موارد تجزیه و تحلیل SWOT و PEST، توسعه استراتژی تبلیغاتی، استراتژی محصول، جایگاه‌یابی و تمایز و درنهایت درباره این‌که چگونه استراتژی بازاریابی شما، موفقیت آمیز خواهد شد، توضیح داده می‌شود.
2018-09-08
تدوین-استراتژی-بازاریابی-نوید-سیفی

تدوین استراتژی بازاریابی‌(قسمت اول)

ایجاد یک استراتژی بازاریابی برای هر کسب و کاری حیاتی است. کسب و کار شما بدون استراتژی بازاریابی، در بدست آوردن مشتریان ایده‌آل برای کالا یا خدمات‌تان، ناتوان است. این راهنمای توضیح می‌دهد که چگونه با استفاده از یک استراتژی بازاریابی هدفمند و به‌خوبی طراحی شده، همراه تجزیه و تحلیل دقیق بازار و مشتری، برروی مشتریان تمرکز کنید.
2018-08-28
موسیقی-در-فروشگاه-نوید-سیفی

تاثیر موسیقی در فروشگاه

نوع، میزان بلندای صدا و سرعت پخش موسیقی، می‌تواند جریان تردد مشتریان در فروشگاه‌تان به‌طور قابل توجهی تحت تاثیر قرار دهد.
2018-08-26
موانع-حل-مساله-در-سازمان-نوید-سیفی

موانع حل مساله در سازمان‌ها

راه‌حل‌های ناکارآمد، منجر به تکرار مشکلات سازمان شده و هزينه‌های فراواني را برای سازمان در‌‌بر خواهد داشت.مديران برای مقابله با اين چالش‌ها و تهديد‌ها، به صورت بي‌سابقه‌ای از حل فرايندی مساله با بهره‌گیری از مشاوره برای خود، سازمان و کارمندان، استقبال مي‌کنند. البته مدیرانی هم هستند که بنا به دلایلی، حل مساله را نادیده می‌گیرند.
2018-08-25
همسویی_استراتژیک_نوید_سیفی

همسویی استراتژیک

کلیه استراتژی‌های کارکردی منابع انسانی باید ریشه در استراتژی‌های کلان منابع انسانی و استراتژی‌های کلان منابع انسانی بايستي ریشه در استراتژی‌های کلان سازمان داشته باشند. ايجاد اين یک‌پارچگی يکي از مهمترين عوامل اجرايي شدن استراتژي‌های سازمان است. همچنین، منابع انساني می‌تواند منبع با ارزشی برای ایجاد مزيت رقابتي و نیز ايجادكننده قابليت‌هاي كليدي هر سازمان باشد. بنابراین عامل انساني، منبع راهبردي براي سازمان‌ها محسوب مي‌شود.
2018-08-11
مراحل تدوین برنامه بازاریابی

تدوین برنامه بازاریابی(قسمت سوم/پایانی)

مراحل تدوین برنامه بازاریابی(قسمت سوم/پایانی): در قسمت اول، بخش‌های شناسایی و تحلیل بازار و شناسایی شرکت و در قسمت دوم، بخش اهداف و استراتژی‌های بازاریابی و فروش را توضیح دادیم و در قسمت پایانی به بخش تاکتیک‌ها و برنامه‌های عملیاتی، طراحی ساختار سازمانی، بودجه‌بندی بازاریابی، پیش‌بینی‌های مالی، سیستم کنترل و ارزیابی عملکرد و زمانبندی اجرای عملیات، می‌پردازیم.
2018-08-08
حل-مساله-در-سازمان-نوید-سیفی

فرآیند حل مساله در سازمان

میزان توانايي مديران و کارمندان در ارايه راهکارهای مؤثر در حل مسائل سازماني، دارای اهمیت ويژه‌ای است. چنانچه يافتن و اجرای راه‌حل در قالب يک فرآيند انجام نشود، علت اساسي ايجاد مشکل شناسايي نشده و مسايل سخت‌تری را بوجود خواهد آورد.
2018-08-04
مراحل تدوین برنامه بازاریابی

تدوین برنامه بازاریابی(قسمت دوم)

مراحل تدوین برنامه بازاریابی(قسمت دوم): در قسمت اول، بخش‌های شناسایی و تحلیل بازار و شناسایی شرکت را توضیح دادیم و در این قسمت به بخش اهداف و استراتژی‌های بازاریابی و فروش می‌پردازیم.
2018-07-28
مراحل تدوین برنامه بازاریابی

تدوین برنامه بازاریابی(قسمت اول)

مراحل تدوین برنامه بازاریابی(قسمت اول): قبلا در معرفی برنامه بازاریابی و فروش، تیترهای طرح بازاریابی و فروش را لیست کردیم. حال تعریف و خلاصه‌ای از محتوای این اجزا را مرحله به مرحله طی سه قسمت شرح خواهیم داد. قسمت اول، شامل بخش‌های شناسایی و تحلیل بازار و شناسایی شرکت است.
2018-07-23
برنامه بازاریابی و فروش

برنامه بازاریابی و فروش

یک طرح کسب و کار سندی است که مشخص می‌کند ما به‌دنبال تحقق چه اهدافی هستیم و در قالب مقادیر کمی و کیفی بیان می‌کند که براي تحقق اهداف چه فعالیت‌هایی انجام خواهد شد. تدوین یک طرح کسب و کار منسجم، منجر به افزایش شانس ما در ایجاد یک شرکت موفق خواهد شد.
2017-02-03
تحقیقات بازار - گزارش های بازار - نوید سیفی

راهنمای تحقیقات و گزارش‌های بازار

این راهنما توضیح می‌دهد که: شما چه مواردی را باید درباره تحقیقات بازار و مشتری بدانید، چگونه دانسته‌های شما در این‌باره شکل می‌گیرد و چگونه با استفاده از تحقیقات میدانی شکاف‌ها(آنچه را که درباره بازار نمی‌دانید) را پر کنید.
2017-02-03
بازاریابی و فروش تلفنی - نوید سیفی

راهنمای بازاریابی تلفنی

در این راهنما، اطلاعاتی در مورد انواع مختلف بازاریابی تلفنی، مزایا و معایب آن و چگونگی به کارگیری آن در کسب و کارتان، فراهم می‌کند. همچنین قواعد اصلی که بازاریابی تلفنی را دربر می‌گیرد و چگونگی پیروی از این روش را شرح می‌دهد. در نهایت این راهنما، مزایا و معایب بکارگیری موسسه‌های بازاریابی برای کمک به فعالیت بازاریابی شما و چگونگی انجام این کار را، توضیح می‌دهد.
2017-02-03
هدفگذاری فروش

جایگاه اهداف در برنامه‌ریزی فروش

هدفگذاری اولویت های ارزشی ما را تعیین می‌کند(چه تصمیمی برای ما در درجه اهمیت کمتر یا بیشتری قراردارد). پس ما برای هدایت کسب و کارمان، باید بدانیم چه اهدافی داریم و تصمیماتی که منجر به اقدامات آتی ما خواهد شد، آیا ما را به هدفمان نزدیک می‌کند و یا باعث دور شدن ما از هدف می‌شود.

بازدید: 194

درخواست مشاوره

This site is protected by wp-copyrightpro.com